fredag 11 juli 2008

Lilles utmaning

Jag fick en utmaning av Lille

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.'
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Handla
2. Fixa i ordning gästrummet inför helgens besök
3. Förbereda middag
4. Plocka bort resten av vår resa
5. Mysa med L

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då hade jag precis kommit hem efter 6 månader i Aix-en Provence, jag och C hade varit ihop i ett år och började leta efter en lägenhet tillsammans. Puh...det känns som läääääääänge sedan.

Ställen du bott på?
Göteborg, Stockholm, Warszawa, Örebro, Aix-en-Pce

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Resa, resa, resa
2. Se till så att barnen hade en tryggad framtid
3. Hjälpa dem som bbehöver hjälp
4. Skaffa ett ställe i skärgården
5. Dricka champagne varje dag ;-)

Eftersom jag ocg Lille läser samma bloggar så hoppar jag över att utmana dem igen, kan verka lite tjatigt.

Inga kommentarer: