måndag 22 september 2008

Lite om allt möjligt



Mia har utmanat mig so here we go:

Först reglerna: Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Vilken mat äter du ofta?
Kyckling, pasta, grönsaker

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror nog på vem jag är hos, är det mycket barn men så kan det vara minst lika hjälpande att roa några snorvalpar så de inte stör avdukningen. Annars är jag ganska slö....så var det sagt;-)

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid denn stationära datorn..... visst är jag modern.

Köper du ofta triss?
Aldrig, kanske börjar när jag blir pensionär.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Måste nog vara vår sista semester i Malaysia, det var helt fantastiskt, vi kommer leva länge på den.

Vilken tv-kanal tittar du på mest?
Hm...Barnkanalen, när barnen har gått och lagt sig så brukar jag fastna framför datorn.

Jag vill umana:
Frk M
Liza
MrsW

1 kommentar:

Mia sa...

*hihi* Glömde jag helt av. Borde svarat CBeebies, NickJR och TinyPop! :)

Vilka fina kort du lagt upp! Älskar det svartvita, vilka sötnosar du har!