tisdag 20 januari 2009

Min blogg har inte dött

bara tagit en paus för att jag inte hinner med om dagarna. L har blivit en stor kille som har fyllt 1 och snar är han 15 månader och han gillar INTE att mamma sitter vid datorn. Vi har firat jul i Lux med en massa julklappar och inga besök. Nyår var en höjdare och nu är vi i gång igen.

H har vattkoppor så när är L nöjd och leker med storebror, hoppsan vad myscket datatid det blev för mig idag. Men 16 februari är en stor dag i L's liv, han börjar dagis tillsammans med H. De kommer börja på ett nytt dagis och jag tror den lille killen kommer få lika mycket stimulans som han behöver.

Så snart mina vänner kan jag blogga ordentligt igen, och för att kunna komma med lite fina bilder gav min man mig en rosa kamera i julklapp.

Förslag på vad jag ska göra med mitt liv när jag har två barn på dagis mottages gärna.

Inga kommentarer: